Centrul de Informatii pentru Cetățeni
- Informatii generale
- Acte necesare / Formulare online
- Programari online
- Stadiu documente depuse
Atribuțiile centrului de informații pentru cetățeni
- Este interfaţa Primăriei Teliucu Inferior în relaţia cu solicitanţii de informaţii şi servicii furnizate de această instituţie fiind organizat ca şi compartiment distinct pentru relaţii cu publicul. Cadrul legal – O.G. nr.27/2002 art.6, L. nr.233/2002 art.6, H.G. nr.123/2002 art.3 alin. (1), (2), (3)
- Furnizează informaţii cu caracter public privind activitatea şi competenţele Primăriei Abrud şi aparatului propriu. cadrul legal – L. nr.544/2001 art.3, H.G. nr.123/2002 art.3, 11, 19, 25, 26
Informatii utile
Prin petiție se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin postă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi si instituţii publice. (art. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor cu modificările ulterioare).Acte necesare
- Copie după actul de identitate al solicitantului
Cerere online
Formular online – Petiție, reclamație, sesizare sau propunereInformatii utile
Accesul liber şi neîngrădit al persoanei la orice informaţii de interes public, definite astfel prin prezenta lege, constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre persoane şi autorităţile publice, în conformitate cu Constituţia României şi cu documentele internaţionale ratificate de Parlamentul României.Cerere online
Formular online – Solicitare informații de interes public în baza legii 544/2001Modulul de programări permite programări online pentru audiențe pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice. Atât programările efectuate online cât și cele efectuate telefonic sau prin prezență fizică la primărie se vor regăsi în cadrul calendarelor online. Astfel, sunt vizible zilele/orele pentru care mai sunt posibile programări.
Modulul de verificare a stadiului documentelor permite verificarea în timp real a stadiului solicitărilor depuse atât online cât și offline, în baza numărului de înregistrare, a datei înregistrarii precum și a codului web.